And I'm off!

Ja nu är det typ 2 timmar kvar tills jag far iväg. Och det är en hel del kvar som måste fixas. Men det löser jag. Bara jag kan slita mig från datan. Är ju bara så nyfiken på det folket från FlashBack som är inne och tittar. Funderar lite på att berätta om hur jag och killen som skapade tråden "känner" varandra. För jag förstår inte riktigt varför han skapat tråden. Eller jo på något plan tycker han att min blogg är humoristisk och dum. Men vad han har emot mig egentligen har jag svårt att se. Det borde vara tvärtom enligt mig. Men jag känner mig totalt likgiltig inför honom.

Det är nämligen såhär att jag och "Claus" (vi kallar honom Claus han heter egentligen något annat) känner varandra genom mitt ex. För när det tog slut mellan mig och henne började dom någon form av kk förhållande. Och jag som kanske är lite naiv och påtok för snäll ställde väl upp lite för mycket för henne så jag kunde köra henne till malmö eller hämta henne om nöden så krävde det. Och det vet jag om kanske inte var det smartaste. Men jag var såattsäga dumkär. Så även om jag inte förstår vad hon såg i Claus så accepterade jag det. Vilket har lett till att även om vi inte pratar så ofta så har vi någon form av vänskapsrelation idag. Vi kan prata med varandra iaf.

Så varför Claus vill hänga ut mig på flashback förstår jag inte. Det borde väl egentligen vara tvärt om enligt mig. Jag borde vara den sårade ex-pojkvännen som hämnas. Men man kan ju inte förstå allt.

Sen självklart FB som du kallade dig så vet väl jag med att bli utlagd med sin blogg på Flashback i ett forum om humor är kanske inte jättebra publicitet för en blogg där man öppnar sig och berättar om det mesta. Men vad ska jag göra åt saken annat än att finna det humoristiskt.

Nej nu ska jag fixa klart här innan jag åker. Kram på er alla. Skånefolket vi ses idag. Lidköping, ni kommer vara saknade.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Men herregud Joel...din fantasi är extrem. Jag har inget emot dig. Jag tycker din blogg är underhållande, punkt slut. Måste jag känna något slags hat för att tycka den är rolig?

Din söta historia om hur vi vet vilka vi är stämmer ju inte heller. Det finns inget hat eller ens några känslor. Jag ramlade över din blogg och tyckte att den var underhållande, på ett white trash-aktigt pinsamt sätt. Att jag råkar veta vem du är spelar ingen roll.

2008-04-25 @ 15:10:16
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-25 @ 16:30:19
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Jessica

Johannes Flakbil: Det är du som beter dig på ett "white trash-aktigt pinsamt sätt". Väldigt vuxet och intelligent att attackera någon på sättet du gör. Om du inte har något gott att säga så säg då ingenting.

Karma will bite you in the ass someday, mate!

2008-05-01 @ 11:35:47
URL: http://jezzz.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0