B.S.E och OTH

Ska snart ladda ner det senaste avsnittet av One Tree Hill (oth) så jag kan titta på det nu i eftermiddag. Och jag vet. Det är inte speciellt många killar som följer den serien. Men jag är en av dom och är dessutom stolt över det. Tycker den har en viss tyngd och delar man känner igen sig i som många andra undomgsserier saknar. Då dom ofta handlar om väldigt rika ungdommar och deras bekymmer. Sen visst så är väl kanske inte ungdommarna i OTH lika fattiga som jag är men till dom kan jag åtminstonde relatera. Och då till många utav dom. Så det är med en spänd förväntan som jag ser fram emot avsnitt 13 och det första avsnittet sedan författar strejken i usa. :D
(Om intresse finns kan jag länka till senaste avsnittet / det jag tankat)

Nu till andra delen av min rubrik. B.S.E.
B.S.E är något som drabbat mig ett par gånger dom senaste dagarna men jag har inte hittat ngt bra sätt att skriva om det. Sen har jag varit lite osäker på om ens bör skriva om det då det kan vara lite tabu att prata om. Men jag skiter i om ni tycker det är för mkt information eller bara inte vill höra om det. B.S.E står för Brutala Spontan Erektioner. Så vill ni inte veta om mig och mina erektioner så behöver ni inte läsa längre än hit.

Som jag skrev innan så har jag lidit av B.S.E ett par gånger under dom senaste dagarna. Vad B.S.E är egentligen är att man får tokstånd vid knasiga tillfällen då man inte ens tänker på sex eller känner sig det minsta kåt. Det är lite som kuken vaknar, tittar upp på dig och säger: "Hej jag finns och fungerar. Använd mig!"  Det som är jobbigt med att få B.S.E är att man inte är beredd på det. Rätt som det är så har man en blodfylld sak i byxan som ligger helt obekvämt fel och som pulserar. Vilket leder till att man måste rätta till och flytta rätt kalsongerna med mera. Vilket kan vara svårt att vara diskret med när man t.ex sitter på bussen, är och shoppar eller kör bil.
Den andra delen av det jobbiga är att sitta och analysera sig med varför fick jag stånd just vid det tillfället? För man har inte tänkt på sex eller haft några erotiska tankar eller något sådant när det inträffar. Kanske är det just saknaden av sextankar som skapar B.S.E? I mitt fall tror jag det är lite så. För jag är inte lika överdrivet kåt som jag har varit. Är mer myssugen just nu. För att fixa bort mitt sexuella behov jag kan lösa själv men mys och närhetsbehovet är lite mer svårt. Även om man kramar en kudde när man ska sova.
Sen visst skulle jag säkert kunna gå ut på krogen och ragga upp ngn som hjälper mig att lösa mina sexuella behov som jag dessutom kan mysa med under natten, men det är inte det jag är ute efter. Jag vill inte knulla runt. Jag börjar känna mig så gammal att jag vill ha ett fast långvarigt förhållande. (som sen iof innehåller massor av sex men det har inte med saken att göra) 

Ni där ute. Har B.S.E någonsin drabbat dig eller ngn i din närhet? Eller är jag ensam om fenomenet?

Nej nu ska jag göra mig lite mat.  Magen sjunger serenader för mig nämligen. Och eftersom jag inte har ngn sångröst kan ni ju tänka er hur dåligt min mage sjunger. :P

Grattis till Jessica förresten som fick halvrätt på musikfrågan. Hon svarade Marilyn Manson - Suicide is painless. Rätt svar var Johnny Mandell - Suicide is painless. Manson har gjort en cover på den. :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hinner inte läsa nu..
Men HHAHAHAH! Varför skrattar jag?
HAHAHAH
Förra året?
OMG! HAHAHA

2008-04-15 @ 16:31:47
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Rebecca

Är barnmisshandel tilllåtet?

2008-04-15 @ 18:35:25
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Egoina

haha you wish ;)

2008-04-15 @ 20:03:41
URL: http://egoina.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0