Festa festa mucho fiesta.

Igår bidde det lite partaj. :D Var mkt trevligt. Blev helt okej fuller. Tillräckligt onykter för att glida omkring i min nya coola tröjja men inte så full att jag gjorde bort mig, mådde dåligt eller har minnes luckor. Minns allt som är värt att minnas. :D

Är riktigt sugen på pizza idag. Men jag vet inte om jag ska ta en pizza idag lr om jag ska spara pengarna så man får pizza på Rhodos i Landskrona på fredag? För JA jag åker ner till mitt skåne på fredag. Och hur länge jag stannar beror på hur det går på jobbintervjun jag har den 28:e. Får jag det jobbet så börjar jag jobba 2:a maj. Så då blir jag skåning igen. :D "Jag vill vara skåning, ha en egen våning, där kan jag va kåning!"

Nej om man skulle ta och kolla sin internetbank och så man kan se vad man ska äta idag. :P

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Kul att kvällen blev lyckad :D

2008-04-19 @ 14:24:33
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Anonym

Joel Bitar!

2008-04-19 @ 15:48:23

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0