Finaly

Nu äntligen känner jag lite av en framtidstro igen. Känns skönt att veta att jag har fixat ett jobb jag verkligen känner att jag vill satsa på. Samt att det ligger här i landskrona. Orten jag saknat så otroligt mkt.

Jobbet jag har fått är som telefonförsäljare av Tele2 abonemang till företag. Jag vet vad många tycker om telefonförsäljare. Och jag har delvis den negativa bilden i huvet oxå. Men jag vet att man kan tjäna mkt pengar inom den branchen om man är driftig och gillar att snacka. Jag tycker jag är båda så jag tänker köra järnet. Jag har inte råd att misslyckas.

Men nu blir det nog lite dataspel igen innan det blir dags för att slappna av lite framför senaste avsnittet av OTH. Avsnitt 15 av säsong 5. Älskar verkligen den serien. Och nu börjar det ju gå riktigt bra för min favvorit. Mouth. :D

Funderar förresten med att göra om min header ngt oxå. Vill ha ngt som mer blir med "smak" av skåne. Vad vet jag inte än men det löser sig tids nog. :P

Kram och godnatt på er!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0