Fuller.

ja nu sitter JcW framför datan och e onykter. Och det är en skön känsla. Speciellt eftersom han blir onykter i goda vänners sällskap över internet.

Och nu när jag e onykter måste jag varna för ett inlägg som kommer att komma. Hur jag hatar stereotyper och folk som gör sitt bästa för att passa in i dom.

Var orginal för faan! orkar med ngn som är som alla andra. Dessutom så anpassar du dig för mkt så tappar du din egen vilja och stil. För vem orkar vara normal/frisk i ett sjukt samhälle?

Glöm inte att skriva era frågor till mig i chatboxen! Fråga vad som helst. Jag svarar efter bästa förmåga. Det kanske inte alltid blir sanningsenligt men jag lovar att ni kommer kunna lura ngn med mitt svar då det är ganska logiskt..

Exemplel.: Varför är bananer gula?

Jo eftersom bananer växer i naturligt i väldigt gröna miljöer behövde dom en färg så man såg skilldnad på dom och på övrig växtlighet. Sen har det självklart med kloroform att göra. Och i naturen så är färgen röd stop. (därför vi har den som rödljus) Men färgen grön och gul är okej. Alltså blir bananerna gula när dom e mogna för att visa att dom är okej. (iof är dom gröna innan det mend et  har inte med saken att göra)

Kram på er alla och snälla blir mer aktiva i erat besökande så jag kan fortsätta vara aktiv i mitt skrivande!

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, Joel du är för rolig! : )
för övrigt så väntar jag med spänning på stereotypsinlägget, det är så spännande det där med att försöka passa in..

2008-04-12 @ 00:38:34
URL: http://soofiie.blogg.se
Postat av: Födelsedagsbarnet =)

Åh vad vi ska äta kladdkaka sen =)
Så vi rullar fram, bli nu fan inte för bakis.
Då kommer jag söka upp dig med den där förbannade stekpannan du babbla om häromdagen =)

2008-04-12 @ 01:18:12
Postat av: Jessica

Men varför är då äpplen röda?? Någon rolig logisk förklaring på de?

2008-04-12 @ 12:50:43
Postat av: Jess

Hej där, allt bra med dig nu för tiden? kram

2008-04-12 @ 15:23:16
URL: http://angeldust.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0