Home sweet home...

Så borde det vara iaf. Men detta känns inte riktigt som mitt hem. Jag kan inte lixom gå och småäta ur kylskåpet när jag känner för det eller springa runt halvnäck hela dagarna. Men jag har ju tak över huvudet. Det är väl det som räknas.

På jobbet idag har det gått bra. Kallt som en norskisglass bara. :P Så nu ligger jag här under täcket och fryser lite med datorn i knät. Ska slänga mig i en varm dusch när jag får tillbaka känseln i tårna hade jag tänkt. :P

Sen första vinnaren i musiktävlingen är Jessica. Tyvärr skrev hon ingen bloggadress så jag kan inte länka vidare men grattis. :P

Vi tar en svårare fråga denna gången tror jag. :P

Dagens textlåt.
"You suck my blood like a leech
You break the law and you preach
Screw my brain till it hurts"

Har  en överkurs fråga ,förutom vilken grupp och låt det är, Till vem skrevs låten?


Men nu blir det nog lite cs tror jag har inte lirat på ett par dagar. Lekt i photoshop och med bloggen ju. :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är Queen - Death On Two Legs.
Tillägnad Norman Sheffield, en av queens gamla managers.

2008-04-09 @ 19:45:14
URL: http://malinelinkarolin.blogg.se
Postat av: Jessica

Queen - Death On Two Legs...som ursprungligen skrevs till Nelson Mandela's AIDS-kampanj 2003 om jag inte minns helt fel?

2008-04-09 @ 19:50:15
Postat av: Jessica

kollade upp de där med vem låten skrevs till och jag hade fel, dom skrev låten Say it's not true till Nelson Mandela´s AIDS-kampanj..=)

2008-04-09 @ 19:55:47

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0