I the idiot!

Ja det är jag. Lyckades försova mig idag. Och då menar jag inte att man försov sig så man missade bussen precis och fick ringa och säga att jag blir 20 min sen utan att jag vaknade en timme efter att jag skulle vara på jobbet. Så det blev att ringa till chefen som i stortsett högg mig vid fotlederna och slängde halvt på luren i örat på mig. Hur man halvt slänger på luren i örat på ngn är när man säger hejdå och lägger på utan att invänta svar från den man pratar med. Är jävligt rädd för att jag pajjat det hela med det jobbet nu. Och det skulle inte vara helt olikt mig. För jag är verkligen en idiot som inte kan somna. Blir så jävla trött på allt. Så idag när mor och Roger åker till husvagnen är det joel som går till bolaget och köper lite öl. Sen på vägen hem stannar jag till på willys och köper lite slödryck då jag har ½ liter hb hemma samt en kladdkaka för det vill jag ha. Även om det hade varit gott med en pizza men man kan ju inte få allt tyvärr. Och som allt går i mitt liv just nu så förtjänar jag inte pizza lr ngt annat heller för den delen.

Här följer en rad svordommar: FAN, SATAN, NORSKA SKOGSKATTER PÅ AMFITTAMIN, KUK, JÄVLAR, GREK! ATTIFLLUB!

Passar även på att byta veckanslåt som egentligen inte är veckan låt utan mer musiktipset. Ska ändra på den rubriken oxå. Samt ställa in att man måste trycka på play för att höra musiken så slipper ni sätta stänga av den om ni inte vill lyssna medans ni läser...

Men nu ska begrava mig i lite OTH (one tree hill) och bara försvinna för en stund.

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0