Måndag = Slödag

Jo det har varit en äkta slöar dag idag.. Mest suttit framför datan och spelat data. Har iof tagit en liten promenad med Perre och Jenny. Samt hundarna Dalton och Sessan. Fast Dalton heter råttan enligt mig. Han tycker om det. Kom varje gång jag ropa på honom med det smeknamnet. :P

Hade med mig systemkameran och tog lite bilder oxå. Inget speciellt. Hade väldigt lite batteri. :S



1. Jenny, Sessan (brun) Råttan (vit) och Perre . 2 Sessan och Råttan 3. Råttan är lite nyfiken på vad sessan gör.

Imorgon klockan 13 blir det jobb intervju. Håll för faan en tumme för mig. Ska även försöka få ut lite cv att springa rundor med men klockan har nog blivit lite för mkt för det.

Sen måste jag ju kommentera den goda maten vi åt idag. Bobba e kung i köket. :P
(han slår mig om jag inte säger så)

kram Joel

Kommentarer
Postat av: bobba/bjoob/köksmästaren

jävla tur för dig att du skrev om min goda mat och lägg för jävelen inte upp fler bilder på mig, polisen känner igen mig direkt.

2008-04-28 @ 23:45:56
URL: http://jag.bloggar.inte.com

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0