Mkt att fixa

Det är mkt att fixa när man ska slänga sig iväg på äventyr. För det är så jag se på min möjliga flytt. Ett äventyr. Iaf tills jag får fast mark under fötterna som säger att jag har ett jobb.

Men jag måste bara säga tack till alla mina vänner här i lidköping som helt lr delvis förstår mig och mitt val att försöka flytta. Tack! Så fort jag får ett eget ställe om jag får jobbet så är ni välkommna när ni vill. Annars är det bara att ringa om det är ngt. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet.

och ett jättetack till mina vänner där nere som innan jag ens hunnit ner visar vilka underbara vänner dom är. Tack!

Och tack alla nya läsare som e inne och snokar via flashback. Ni ger mig ett leende på läpparna då jag tycker att personen som skapat tråden för att på ngt sätt få mig att framstå i dålig dager (för vem vet jag inte, jag känner inte honom mer än till namn och jag känner inte er som är inne på flashback heller). Inte för att det spelar ngn roll då jag gärna bjuder på mig själv och absolut inte skämms för min blogg. Skulle jag skämmas för min blogg skulle jag inte skriva i den utan hålla allt för mig själv istället. Tvärtom är jag nöjd med min blogg. Men den är fortfarande under utveckling. Den kommer att byggas ut med fler kategorier av sidor som musiktipset. (hade jag haft ngn av dina låtar på datan hade jag självklart tipsat om din musik, då den faktiskt är bra. Men ni som är från flashback har ju adressen där för att gå in på din hemsida och lyssna)

Nej nu ska jag leta reda på PuffDaddy. Han måste ju med ner. Han och bibeln. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
du skriver bra men sluta för allt i världen att skriva lr, mkt osv, blir osmakligt och oseriöst!

2008-04-25 @ 09:09:29

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0