Sömnlös. Och kan inte räkna får.

Nej jag har faktiskt legat här och försökt att räkna får men nu har klockan sprungit iväg så mkt att det inte längre är ngn ide att försöka somna., Bara att hålla sig vaken istället. Ta den här tiden till att fixa lite med en tjejkompises bloggdesign. Fixa tatoogrejjen åt ikos. Samt försöka mig på att lösa mina egna blogg design bekymmer. Som grejjen med min bloggräknare. Av ngn underlig anledning så registerar den bara dagens besökare. Fast nu kom jag nog på vad som är fel. Ska det inte vara en kodrad i slutet på en sida oxå? Tror bara jag lagt in den ena. :P
Får kolla upp det.

Hade glömt hur kul det var att sitta med html och leka. För det är så logiskt. Samtidigt som det låter en vara kreativ. Och jag älskar att vara kreativ. För er som inte direkt känner mig så brukar det visa sig ganska snart. Och det hoppas jag ni märker när ni läser min blogg. Jag tänker snabbt och pratar snabbt. Vilket tyvärr inte alltid blir lika bra resultat som jag önskar då folk ibland missuppfattar mig. Men shit happens.

I övrigt just nu i mina tankar är mest livet i allmänhet. Dom vanliga stora frågorna. Vad är meningen med allt, När kommer livet bli bättre, Finns gud, om jag skulle dö skulle ngn sakna mig då samt vad BB Mattias gör nu för tiden. Dom vanliga sakerna lixom.

Har en ny textrad i musikfråge tävlingen. Den nya testen lyder: "The sword of time will pierce our skins"
Lycka till! :D

Sen så får ni sätta igång och fråga mig saker. För precis om jag är nyfiken på vilka det är som läser min blogg hoppas jag att ni är lite nyfikna på mig?

Aja, bara 80 min tills jag måste gå upp. :P

Kraming!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Marilyn Manson - Suicide Is Painless

2008-04-14 @ 06:42:29
Postat av: Jess

Jodå här är det bara bra, en hel del festande på sista tiden så har nu börjat en diet med detox :p

2008-04-14 @ 15:13:52
URL: http://angeldust.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0