Still cold.

Ligger här under täcket med datorn i knät. Har bytt låtspelare här till höger då torris skrev till mig på msn och klaga över att den spelade på tok för högt. Så nu är det en spelare med volymkontroll. Plus att den har en spellista så nu kan ni byta låt. Gjorde även rätt för mig med Skrik om du brinner. Jag skrev till Navid och fråga om det var okej att jag streama den här och det var det. :D

I övrigt idag så önskar jag att jag hade jobbat. Inte för att jag är tillräckligt frisk för det men det skulle ge mig ca 500 efter skatt plus att jag skulle sluppit vara hemma. Men man kan ju inte få allt.

Ska slänga på ngn film tror jag. Eller om jag ska kolla om det är några som är inne och lirar cs. Kan ju alltid banna ngn för omoget utseende. ;P

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, jadu. det är okej med mig, alldeles för trött och så. måste ifrån gamleby en stund känner jag.
Vad gör du för något?:)

2008-04-10 @ 17:49:42
URL: http://soofiie.blogg.se
Postat av: Egoina

tack så mycket! ;)

2008-04-10 @ 22:23:29
URL: http://egoina.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0