Temp design.

Har som sagt tröttnat på min design så medans jag omarbetar den så får den se ut såhär. 

I övrigt har veckan innehållit både upp och ner saker. Upp sakerna är ett par trevliga möten med vännerna och ner sakerna är att jag blir hemlös 1 maj.

Men just nu varken jag orkar eller hinner skriva mer om allt. Ska fortsätta med att leka i photoshop. Vet en stil jag vill ha på min logga men behöver ngn som hjälper mig att ta den bilden. Eller så har jag alternativ 2 så behöver jag lösa hur jag får det att se snyggt ut. Vet hur jag gör själva grunden men inte hur jag får till twisten. ;P Fattar ni hur jag menar?

Kommentarer
Postat av: L|ten

FYLLEKAJA!

2008-04-05 @ 21:19:20
URL: http://dizzythoughts.blogg.se
Postat av: sofie

Joel, jag fattar aldrig vad du menar... :P
hej för övrigt, hur är det med dig!?

2008-04-06 @ 13:48:41
URL: http://soofiie.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0