Would you go back?

Sitter här och gäspar och ska snart lägga mig för att sova. Är riktigt jävla trött men var bara tvungen att se senaste avsnittet av OTH innan jag gick och la mig. Och det var som alltid väldigt bra. Det är svårt att förklara för folk varför jag älskar den serien. (nej det är inte för att det otroligt snygga människor i den eller för att dom spelar bra musik) Utan jag tror det är för att den lämnar frågor hos mig efter varje avsnitt. Hur skulle jag känna och reagera? Samt att den tar upp saker jag funderar på oxå ibland. Som i senaste avsnittet pratade Brooke och Lucas om att ifall det gick att resa tillbaka i tiden och ändra på saker.

Skulle man göra det då?

Visst tanken har väl slagit mig precis som alla andra från tillfälle till tillfälle. För närvarande så är det mina dåliga ekonomiska val som ligger i önskedrömsskottlinjen. Men oftast mer hur jag tagit folk och saker förgivet. Men allt sånt är historia nu. Och det enda man kan göra är att lära av sina misstag. Jag säger som Lucas sa. " I think we have go through all of these stuff to go to the places that we wanna be" (ursäkta om jag kanske inte skrivit det helt ordagrant men tror det var något sånt)

Skulle du vilja åka tillbaka i tiden för att ändra på något?




image46




Kommentarer
Postat av: Blondie

gubben...man ska inte gå tbx i tiden och ändra massa saker.....ångra inte de du gjort....ångra de du inte vågar.....saknar dej kompis....måste komma ner te dej snart och hälsa på....DUNDERKRAMAR

2008-05-03 @ 00:39:49
URL: http://tfbit.blogg.se
Postat av: superstitious

Om vi nu skulle ändra något i det förflutna skulle vi inte sitta där vi sitter idag. Allt händer för att vi ska lära oss. Att ångra saker är bara en dum energitagande demon. Ta hand om dig, M

2008-05-03 @ 10:56:16
URL: http://www.metrobloggen.se/superstitious

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0