Försvunnen?

Nej jag har inte varit försvunnen. Bara jobbat en del, sovit massa och haft annat för mig än att skriva blogg. Som att se på film eller sända webradio.

Har även försökt att lösa min sitation när det gäller bostad och sånt. Misstolka mig inte. Jag trivs här hos Bjoob men jag vill ha ngt eget så jag kan starta upp mitt liv igen. Men vi får se hur det går med allt. Håll en liten tumme för mig. :P

Skulle väl egentligen vilja och behöva skriva av mig mer men det är ngt som blockar mina fingrar från att släppa allt lös. Och nej det är inte så att jag mår dåligt och behöver skriva av mig. Utan istället så vill jag visa att mitt val av att flytta ner hit känns helt rätt. Även  ekonomi suger getballe och kärlekslivet inte är det bästa... Men jag är kär i den här stan.

Nej jag kanske borde lägga mig och sova. Ska ju ändå jobba natt nu hela helgen. 22 till fucking 06. Fre-Lör-Sön. :S Suger men vad ska man göra. Pengarna måste ju in.

Nej fortsätta titta på filmen jag satte på. Blir 4:e i rad nu.
Har sett Schindlers List. (alltid underbar, en äkta klassiker) Never back down. (en film om MMA och att sätta gränser) Leatherhead (en film om hur NFL startade) och nu tittar jag på Rise of a footsoldier (en film om en westham supporter och hur han reser genom det undrevärlden. Bra hittills)

Men natti på er så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan trösta dig med att jag oxå jobbar hela helgen :/

2008-08-02 @ 09:51:38
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Annarki

Va kul att du trivs! Själv vet jag inte ens vilken kontinent jag kommer att bo på..! hoppas du får tag på en lägenhet, jag håller alla mina tummar!!

2008-08-02 @ 12:30:57
URL: http://annad.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0