Onykter och pratglad...

Hade egentligen velat skriva av mig såhär i onyktert tillstånd för att jag känner att jag behöver det. Men funderar på att göra en videoblogg utav det istället. Men då in nyktert tillstånd men jag vet inte. har inte bestämt mig än..

Tack Fille, Lasse och Thrana för en ganska trevlig kväll iaf.

Och Tack drottning Egoina och Kund Jimmy samt hertiginnan Beckis för att man träffa er.

Nu ska jag däcka. Ungefär som Lucas bör göra i följande klipp....

som inte jag får att funka för min dator suger getpung. Men eftersom min ekonomi är som den är så är det inte meningen att jag ska leva som en vanlig snubbe i min ålder utan jag ska vara nöjd över vad jag har och alla min pengar när jag väl får dom ska gå till räkningar...

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, bara trevligt ;) sköt om dig i sthlm nu..

2008-09-01 @ 00:06:34

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0