Pengar, handboll och halvhemliga arbetsuppgifter.

Yes lönen kom typ igår men är typ redan slut. Tur att man ska göra ett jobb nästa vecka som ger en lite pengar. Men mer om det sen. På tal om pengar så måste jag skaffa ett nytt boende. Det börjar snart gå i bitar här över ekonomin. Tyvärr. Då jag trivs bra med Bobba. Men vad ska man göra?

Och handbollen känns jävligt bra. Tyvärr verkar det som Emir är på väg mot Rydebäck men men jag förstår honom det är en division högre så det ger ju lite mer utmaning. Men vi får se. Har träningsläger i köpenhamn nästa helg. Jag kommer komma dit sent pga av ett jobb jag ska göra.

Yes jag har fått ett halvhemtligt jobb. Vet inte riktigt hur mkt jag kan och får avslöja så jag håller det så luddigt som möjligt. Jag ska vara fotograf i ett tvprogram som min vän Sofie har sin praktik/jobb på. Dom behövde ngn som var ganska billig och som kunde ta lite bilder åt dom. Så jag ska upp och fota lite och tjäna lite pengar på det. Ska bli riktigt kul. :P

Så det var det mesta ifrån mig för denna gången. Pallar inte skriva så mkt mer just nu. :P

Eller just det. Har fått ordning på det klippet jag prata om för ett tag sen med Lucas när han kommer full hem till Keith ska bara fixa upp det på youtube så kommer det snart upp här i bloggen oxå..

Kram kram Joel

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0