Since you been gone..

Hej igen.
Varit borta lite. Har jobbat väldigt mkt vilket kommer visa sig på lönen jag får i september. Vilket känns riktigt skönt. Så man kan få bort lite skulder och leva lite igen. För närvarande har jag absolut inga pengar och jobbar typ hela tiden. Men det är bara tills på tisdagnatt. Sen har jag 3st 5 timmars pass kvar innan jag blir arbetslös. Känns lite sådär faktiskt då jag trivs jävligt bra upp på djävulskullen. Men vad ska man göra. Dom skär ner på all personal och sist in först ut. Men förmodligen kommer jag finnas med i baktanken vid inringningar och sånt. Men vad jag behöver är ett heltidsjobb.
Ska ge mig ut och söka det på torsdag är det planerat. Jobbar ju natt 2 nätter till så jag går av vid 6. Sen cyklar jag hem från jobbet och är hemma vid halv 7. Sen brukar jag somna strax runt 8 tiden och vakna runt 15-17 tiden. Så då blir det inte så mkt med att gå till arbetsförmedlingen. Tyvärr. Så Torsdag it is.

Har för övrigt börjat träna handboll igen på allvar med laget här. Trivs skitbra verkligen. Känner mig hemma direkt. Plus att många utav spelarna spelade jag med när jag bodde här sist så det var bara som man varit borta ett par veckor typ sen var jargongen igång igen. :P Fast dom klagar på att jag inte pratar skånska när jag försöker ge direktiv från M9. (yes im back on 9meter ;D) Men jag ska nog få dom att förstå. Tror faktiskt vi kan få ett riktigt vasst lag. Många jävligt duktiga individuella spelare. Ska bara få oss samman och få ett bra sammarbete mellan alla. Vilket inte känns så svårt. Speciellt inte om Emir spelar med oss. Han verkar inte riktigt ha bestämt sig för vilket lag han ska spela med i höst. Vilket är synd. Hade varit skönt att veta att han kommer bli min kompanjon på 9 meter. För vi har en grymt bra sammarbete och hittar varandra oftast. Sen så har vi typ samma blick för spelet. Så det krävs inte så mkt förklaringar för att vi ska förstå hur vi vill att den andra ska satsa...

Vad mer kan jag berätta om? Att jag gjorde bort mig i min webradio? Fast samtidigt gjorde jag inte direkt bort mig. För jag står för det jag sa. Även om jag önskar att det jag berätta om inte var så längre. Jag vill få ut det ur skallen och var tvungen att få det ur kroppen samtidigt. Hoppas du inte tog illa upp...

På tal om radion så sänder jag egen radio ganska ofta nu för tiden. Då min dator verkar krångla för mig när jag vill spela cs eller wow. Då får man ju hitta på ngt annat att fördriva tiden med... Har en grupp med stammisar som brukar vara inne och lyssna på mig. Vilket känns jävligt kul. Enda nackdelen är att min hårddisk börjar bli full just nu och att jag inte kan radioprogrammet lika bra som jag skulle vilja. Men jag lär mig ngt nytt varje gång jag är inne och pillar i det.
För att lyssna så går man in på http://meanbunny.info.se . Ska komma en ny sida med en sammanställning över radion i helhet. Jag och en polare sitter och pillar med den. Så det kommer nog inom det snaraste. Säger till då.

Och kärleken då?
Har inte haft så mkt tur med den då jag jobbat för det mesta. Har inte festat på gud vet när. Ngt som ska åtgärdas i helgen tänkte jag. Tyvärr har man ju inte pengar för att gå ut och flörta. Men shit the same. Tror allt mitt kärleksliv kommer lösa sig innan jag gifter mig så jag är inte direkt ororlig. ;)

Nej nu ska jag väl lägga mig och slänga på en film tror jag. Frågan är vilken jag är sugen på att se idag. "Horton Hears a who", "Felon", "Drillbit Taylor" eller ska man se "Hancock" en gång till? Först och främst ska jag få hem senaste avsnittet av Generation Kill och titta på. Skarsgård är sjukt bra i den och jag älskar verkligen humorn i den. En riktigt bra serie helt enkelt...

Just det ja. Kan ju säga att One Tree Hill börjar 1 september i USA igen och här har ni en som längtar. Vet via vissa skvaller sidor hur kliffhangern från säsong 5 reder ur sig. Men ändå. Jag är nerkärad i den serien. Ska försöka tanka ner alla säsongerna och klippa ihop en lite trailer vad det är som får mig att älska den åt er. Men det är lättare sagt än gjort då det inte är så många som delar med sig av den. Men men det löser sig...

Nej Generation Kill och sen Horton Hears a Who tror jag. :P

Kram kram

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0