Still drunk...

... Jupps vaknade vid 9 imorses på soffan och min webradio stod fortfarande på. Däckade visst ifrån den. :P
Så om du var en av dom som lyssnade så hoppas jag att jag inte sa ngt dumt.
Vet dock om att jag var jävligt puckad och spelade och sa lite saker jag borde hållt för mig själv. Men shit happens.

Annars så är jag fortfarande onykter. Trots att jag slängt i mig lite mackor och typ 2 liter fanta. Kan fortfarande inte stänga ögonen för det snurrar så då. Men men det är sånt som händer när man dricker 18 öl och ett par 6or Fishermans.

Nu ska jag fortsätta sända lite förmiddagsradio för mina noll lyssnare.
Sen ska jag nog se Hancock, Eternal Sunshine och Vem satte dit Roger Rabbit igen. Har redan tittat på dom här nu på morgonen.

Kram på er alla!

Sol över er väg. // Joel

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0