As dreams grow old

Ja mina drömmar börjar bli gamla nu. Jag förstår fortfarande inte varför jag drömmer om en viss person. Tycker mitt undermedvetna kunde lägga ner det hela nu och låta det vara bara. För det är jobbigt att vakna och komma ihåg vad man drömt. Men men shit happens antar jag. Bara att leva med.

I övrigt så är allt typ kaos. Det går inte en dag numera som jag inte funderar på att bara försvinna. Packa väskan och ge mig ut. Bara för att komma bort. För min situation här funkar inte längre. Jag behöver ngt eget. Jag behöver stå på egna ben. Och det är snarast...


Annars så kommer nästa avsnitt av OTH inatt. Längta!

Funderar på att göra om designen i bloggen oxå. Ska bara komma på ett färgtema...

Kommentarer
Postat av: Wierd-Al

Seriöst! Din blogg är ju det mest självömkande jag läst. Känner inte dig men det kanske är dags att se vad du egentligen skriver. Det där inlägget om hur din flickvän ska vara- det är ju något av det mest patetiska och dumma jag någonsin läst. Lycka till med att finna en sådan tjej. Lät mer som en kåt 12-årings blöta dröm...

2008-01-17 @ 10:21:51

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0