Polka Power.

Har fått en ny kommentar på min blogg i allmänhet som jag tänkte svara på direkt i ett inlägg såhär.


Wierd-Al: Jo jag vet att min blogg lätt blir självömkande tyvärr. Det är därför jag kanske inte skriver lika ofta som jag skulle vilja. För det blir lätt så att jag skriver när jag mår som sämst för att få det ur mig. Bägaren rinner över lixom. Sen vet jag om att mitt inlägg om den "perfekta" kvinnan är orealistiska krav javisst. Men ibland måste man få drömma lite. Och jag hoppas om ngn framtida flickvän till mig läser den innan hon lärt känna mig inte tar den ordagrann för det är inte så den e tänkt. Visst finns det vissa värderingar där jag håller högt men samtidigt får man ju anpassa sig och kompromissa lixom. Man får föra en dialog. Så det är nog det som går över hela den listan som absolut är ett måste för mig i ett förhållande. Man måste kunna föra en dialog om allt. Annars finns det inget hållbart man kan bygga relationen på.


Sen till er som läser min blogg och ger mig kommentarer. Fyll gärna i hur man kan få tag på er. gärna en mailadress eller adress till eran egen blogg. Och det säger jag inte för att jag ska gå in och läsa och vara elak eller så för att ni kommer med åsikter om mig och min blogg. Utan mer för att jag känner att jag kan ta till mig ngt som ngn skriver om den även vågar stå för det. Och inte gömmer sig bakom anonymiteten på internet.


Sen i övriga nyheter så var det sista träffen med arbetslöshetsgruppen idag. Känns tråkigt på ett sätt. Det är härligt folk där. Dom flesta iaf. Och man har lite socialsammverkan och får skratta lite åt varandra. Som idag när en av flickorna går in i en vägg för att hon pratar med ngn samtidigt. :P

Nej nu ska jag flyga runt på nätet lite till. Leta lite jobb och så. Måste flytta härifrån snart...

Mvh Joel.

OCH FORTSÄTT KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: erika

mer att jag fick ett svar and that's that.
var mer att jag kände att gästböcker var ett svårt forum att diskutera på. hittar du en bättre plats för det, så skulle jag kunna tänka mig att diskutera, men jag vet inte riktigt vad ^^

2008-01-19 @ 08:13:56
URL: http://littlebird.blogg.se
Postat av: Wierd-Al

Okej, jag förstår att du nog inte är den mest lyckliga människan i världen men det borde finnas något i allas liv som gör att man kan försöka se det positiva i tillvaron. En god vän, släkting, syskon eller liknande. Tror inte heller att du ska stressa över att finna den rätta och kanske försöka se bortom dina "krav". Där gömmer sig säkert en person som du inte skulle lägga märke till annars. Hoppas du förstår vad jag försöker säga...menar bara att vi ställer upp sjuka krav på omvärlden och kanske missar allt fint som man missar om man låser in sig i ett hörn. Försöker peppa lite här.

2008-01-19 @ 16:44:28
Postat av: jessica

Snubblade in på din blogg och blev
direkt indragen av tidigare inlägg och kommentarer. För det första så behöver man ju faktiskt inte läsa bloggar man inte tycker är intressanta eller störande. Som Wierd-al.Sen angående dröm tjejen. Vadå det är väl bra att veta vad man vill ha. Det är väl jätte viktigt. Ja ja till sist var det det med drömmen. Nu vet jag ju inte alls vad det handlar om men det brukar funka att vrida på situationen/personen man drömmer om återkommande. Försök att se drömmen utifrån och var självkritisk. Det finns nog ett bearbetande syfte till drömmen. Oj det var en kommentar det. tack för mej =) ha de gött

2008-01-24 @ 18:46:02
URL: http://hulans.blogg.se
Postat av: jessica

glömde besöksplatsen =)

2008-01-24 @ 18:47:50
URL: http://hulans.blogg.se
Postat av: Annarki

flytta därifrån? vart ska du flytta?

2008-01-28 @ 16:38:25
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Albin - LHK

Tjenare, hoppas du styr upp allting och får kontroll. Ska inte säga att jag vet hur det kännns men bror min var i samma hål ett bra tag och har lyckats komma ur.



In the middle of the journey of our life I came to myself within a dark wood where the straight way was lost. - Dante

2008-10-18 @ 20:47:01

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0