Back on the air...

Har börjat sända webradio igen. :D Känns lite kul faktiskt. Speciellt när man har lite lyssnare. :P Tänkte jag skulle sätta upp ngt datum och tid och sända så jag kan få ännufler. Men ska fixa en blogg för det och ha det som radions hemsida. Ska se om jag inte kan lära mig att sända via webfönster och inte bara via winamp.

Annars så har detta varit en rolig vecka. Morsan och Roger var nere en snabbis i måndags så det blev en fika. Sen ringde lillasyster för Pappa och Katarina var nere på campingen i landskrona. Så då blev det kinamat och lite så.
Sen på onsdagen blev det danmark med dom. Var trevligt. Önskar jag hade haft med mig kameran bara så man kunde ha haft lite bilder på alla tokigheter. :P

Sen imorgon så blir det tyskland och handla lite. :P Ska bli nice förrutom att man ska köra hela vägen dit och hem. Men men kul att köra bil. :P

Sen blir det party och helsingborgfestivalen helgen. Kanske ses där?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig Joel!!! !! !! :D

2008-07-29 @ 14:43:59
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: the joker

whai kant yuu wrait in ägnlisch soa tat de räst af os kan anderstand.



sank yuu

//joker

2008-07-30 @ 21:51:28
URL: http://joker.myblog.com

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0