Tjo bloggen.

Är på mkt bättre humör nu. Även om det varit lite motigt mellan varven.

Efter förra inlägget drog jag ju ner till citadellet med victor och spela lite ölbrännboll. Var riktigt trevligt. Ett härligt gäng vi spelade med. Kommer bli spel lördag nästa vecka oxå. Ska bli skitkul ser fram emot det.
Skulle egentligen kunna skriva mkt längre om ölbrännbollen men jag är riktigt trött just nu efter en utekväll i malmö igår med victor som ännu inte slutat då jag inte sovit än.
Fast jag har inte festat tills nu. Bara tills typ 6. Sen ville inte jag dricka mer alkohol. Sen ringde jobbet mig vid 0730 och fråga om jag ville jobba idag. Och klart jag ville det. Så jag drog från efterfesten hem och bytte om och sen till jobbet och jobba till 15. :P

Skulle kunna skriva mer om utekvällen i Malmö oxå men är som sagt riktigt jävla trött.
Kanske kommer en mer utförlig redovisning vid ett senare tillfälle. Det märker vi.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lilla syster,

de går bra med jobbet och så eller ?, min bror trivs ?, är de inte nästa vecka blondi kommer ?, :)

Ha inte för kul, <3 ;) älskar dej bror !

2008-07-04 @ 23:39:48
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0