Grinig...

Av många anledningar. En kan vara att jag inte sovit än efter nattjobbet. En annan kan vara att min lön för första veckan på jobbet inte kom idag. Tydligen har OKQ8 ngn form av sammarbete med Nordea. Och eftersom jag inte har Nordea så skickar dom ut en lönecheck istället för att sätta in pengarna direkt på det kontonummer som jag angav när jag började. Och efter som jag fortfarande står skriven i Lidköping då jag inte ser mitt nuvarande boende som ngt permanent så kommer den dit. Och kommer den inte idag utan den kommer imorgon så vet inte mamma när hon kan skicka ner den till mig för på söndag börjar mammas och rogers semester så då åker dom till åsen och blir där i fyra veckor. Dessutom är lönen bara på typ 1600 kr vilket inte räcker långt då jag har räkningar som jag typ måste betala på 1500 plus att jag ska ha pengar att lägga på bussen så jag kan ta mig till jobbet. Sen så hade jag planerat att ta mig till Svalöv imorgon för att se Navid Modiri och Gudarna spela där. Men med typ 30 kr på busskortet kommer jag bara åt ena hållet. Och då vet jag inte om det är ngt inträde där eller ngt sådant heller.
Sen så kommer blondie hit vecka 28. Och då lär inte jag ha några pengar kvar alls.

Och just nu suger allt!

Ska slänga i mig mina 3 öl med träsmak jag har och spela cs och banna ngn idiot samt förhoppningsvis däcka. För jag lär ju inte hinna ner till banken som förmodligen stänger 15 idag för det är onsdag så jag får springa ner dit imorgon.

Har en videoblogg i kameran men just nu känns det inte som att jag pallar lägga in den...

Fuck it!

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0