No im not dead. Atleast not yet...

Är förkyld och supersnorig.. Hatar att vara förkyld. Finns inget värre. Så det är därför samt supandet i helgen plus jobb förra veckan som hindrat mig från att skriva blogg. Inte riktigt orkat sätta mig och skriva.

Men jag lever iaf. :P

Och denna vecka blir det mkt jobb och inget festa..
Ska jobba tisdag 14-2230
Onsdag ska jag bli upplärd om nattjobbet 22-06

Fre, Lör och sön ska jag jobba natt själv 22-06
Sen var det ett par tider i nästa vecka oxå där jag skulle ta natten. Pengar pengar pengar. :D

Synd bara att jag inte får dom förrän i nästa månadsskifte. Men men shit happens..

Nu ska jag slänga mig framför tvn igen. Det bara rinner äckelsnor om mig.

Kram Joel

(love you sis)

Kommentarer
Postat av: lillasyster,

Sköönt att höra att du lever, <3 :)

är allt fortfarande bra ?, Livet leker i Skåne ?

Hoppas de, <3 Ha de jätte bra, miss you and

Love you, <3

2008-06-17 @ 17:41:39
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0