Video, jobb och wow...

Ja det är en ny videoblogg på g. Ska bara orka lägga in den och fixa och trixa oxå. Men den kommer. Blev ganska long tror jag. Får se om jag säger ngt vettigt eller om jag bara flummar som vanligt. :P

Sen när det gäller jobb. Det kommer bli mkt jobb närmaste 14 dagarna. Väldigt mkt. Men det är nog skönt efteråt. :P
Imorgon ska jag bli upplärd för att kunna jobba natt. 22-06
Ledig torsdag
Jobb fre-lör-sön-mån-tis natt. 22-06
Ledig ons-tors
Jobb fre-lör-sön natt 22-06
Jobb mån 1330 - typ 16 (dom ska ha ngn utbildning på jobbet för dom ordinarie så jag ska rycka in)

Funderar på att lägga mig i solariet efter jobbet på sista söndagen där. Sen duscha och sen lägga mig i extrasängen och sova och be dom väcka mig när det är 30 min kvar till att jag ska jobba. Känna lite omständigt och dyrt att åka hem för att sova och sen åka tillbaka för 2 timmar. Så det blir nog så.

I övrigt trivs jag skitbra på jobbet. :P

Sen så svar till Anonym som undrade hur man gör för att få en Paladin Night Elf.
Jo man fixar och trixar lite. :P Eller så menar man Blood Elf fast man är lite småtrött och inte jätteinsatt så man säger/skriver ;P Ingen är perfekt och definitivt inte jag. Eller vad tror du?
Borde göra ngt med Zimonea som hon heter. Ska bara få orkar att springa vilse. :P
Just det kan visa en bild på henne när hon ligger och sover. :P



Nej man kanske borde ta tag och spela lite. :P Bobba mobbar mig redan. ;)
Aja see you on stormscale :P

Eller på svenskapolare.se om ni lirar cs. Där heter jag Meanbunny. ;d

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0