Videoblogg och dialekt.

Här kommer en videoblogg till jag gjorde på väg till jobbet. Jävlar vad jag tjötar. Gillar inte riktigt min röst (tycker den låter mesig) eller min dialekt lite. Men jag vet ju vart min dialekt kommer ifrån. Blir så när man kommer från den lilla hålan tibro och man har haft en redig skaraborgare som teaterlärare.. Ni vet vem han är via nya Dafgårdsreklamen...
Pappan är min gamla teaterlärare. Urskön kille.



Och här har vi videobloggen från igår. Ber om ursäkt för att jag pratar en massa strunt men det blir så ibland. ;)

:D


Sen avslutar vi med en followup på reklamfilmen. :P

Kommentarer
Postat av: maja

jag vill ha sagt att din dialekt är världens skönaste, även jag har mitt ursprung där i skaraborg

2008-06-05 @ 20:47:20
URL: http://malutten.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0