Borde kanske skriva blogg men orkar inte...

Är ganska slut i kroppen nu känner jag. Så även om jag kanske skulle vilja skriva lite mer detaljerat om dagen så orkar jag inte riktigt det. Är ju en arbetsdag imorgon oxå. Enda jag kan säga är att jag e supertaggad inför detta jobb. Bara att hålla en tumme för att jag är lika bra på det som jag hoppas att jag är/kommer bli.

Puss till alla vänner här nere oxå som alltid finns där och ger mig så mkt kärlek. Faan vad jag har saknat er.

This IS my home!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster,

vad bra att allt går bra där nere .. :) jag hejar på dej. Och du vi stannar i Malmö i 45 minuter .. vill du träffa mej så får du allt palla dej dit .. annars får jag aksnke komma ner en annan helg (a)

2008-05-06 @ 18:28:47
Postat av: Jessie

Synd att du ska jobba i Landskrona sen, du är en trevlig prick, å ja finner din blogg intressant :)

Kram

2008-05-06 @ 22:50:49
URL: http://Sarakechi.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0