Borde sova

Men ändå sitter jag fortfarande här framför datorn och knappar. Men ska snart lägga mig. Ska bara se till att det sista av dagens arbete med att flytta över och installera program på den blåsta burken blir klart.

Det är därför som bilder ifrån helgens fester och valborg inte dykt upp. Vart mkt annat som tagit tid. Plus att det allt blir lite wow om jag ska lyckas ta ikapp Bobba och Fille. Även om det kanske blir så att när jag väl får händerna på ett äkta pass skapar en ny snubbe på stormscale som vi powerlvlar upp så jag kan vara med och leka sen...
Körde mest på shadowstorm för dom fick reda på att Madde lira där och att jag hittar bättre på alliance så jag skulle få tillbaka suget. Och ja det är tillbaka...


Men nu blir det natten. Får titta på senaste avsnittet av OTH imorgon när jag kommer hem...
Sista dagen på utbildningen innan det blir allvar på jobbet...

Och sen helt ur samtalet så måste jag snart hitta ngn att busa med. Jobbigt med många söta tjejer man ser nu när värmen kommer och dom börjar klä av sig... Men det löser sig nog innan jag gifter mig hoppas jag..

Nu fråga Bobba vad jag gjorde så det är bäst jag avslutar innan han mobbar mig ännu mer...
Natten!

Kommentarer
Postat av: Annarki

haha, joel.. katbock ;)

2008-05-09 @ 01:06:50
URL: http://annad.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0