First day.

Har haft första dagen med utbildning nu. Känns riktigt bra det här. Har dessutom träffat några av dom som jag kommer jobba med. Känns som det är bra folk. Även om man lättare tyr sig till vissa man känner en gemenskap med. Så detta kommer nog bli bra.

Har även hunnit lira lite wow oxå. Är bara upp i lvl 5 med min warrior än så länge men nu är jag i stormwind så nu blir det lite powerlevel med bobba och fille. ;P Tyvärr räcker ju mitt guestpass bara 10 dagar lr till lvl 20. Men vad ska man göra åt saken när man inte har pengar. Men det löser sig nog.

Saknar folk i lidköping oxå. Hatar att jag inte kan slänga över sms och kolla hur det är med dom och så. Men får nog jobbtelefonen på torsdag lr fredag så då blir det ändring på det.

Nej nu ska jag hoppa över till Göken och kolla läget med honom och så.. Bobba och Fred (a.k.a Shitsleeper) är och tränar på fysiken. Ska hänga med ngn dag är det tänkt. Men det löser sig..

Kram kram Joel

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0