Fredag...

Då var det fredag igen och det blir nog en eller ett par öl ändå. :P
Har hjälp victor att flytta så jag har bärt en jävla massa skit upp för trappor och sånt. Så jag skulle få lite öl för besväret. Aldrig fel.  Ska hoppa in i duschen och sånt nu. Sen blir det bort till Victor igen och dricka lite bira och kolla på handbollen. Hejja sverige. För er som inte vet så är det OSkval i helgen. Så hejja på dom nu. :D

Tänkte bjuda på lite bilder oxå innan jag drar. Jobbet och annat småskit.
Skriver mer ikväll kanske.. Ska ju jobba imorgon mellan 16-21. Ska blir trevligt. :D

Kram kram


1. 2. 3. 4.

1: Jobbet. (OKQ8)
2: Glumslövsbacken på väg upp
3: Glumslövsbacken nästan uppe
4. Utsikt från backen mot landskrona. (nejdå skåne är inte alls platt.  Ser bara till Malmö ca 6 mil bort)

Kommentarer
Postat av: Vet inte Doris Kanske

Hej vännen min! jag tackar och bockar för vad du skrev till mig de gör mig mycket gott.. jag skanar dig också ska du veta.. när kommer du hem?? jag har badat idag hihi de va gott i vattnet. så nu vet du typ de viktigarste eller så har jag väl glömt något som vanligt =P Love You 2 Puss Lov /Doris p.s glöm inte att fortsätta simma annars kanske du sjunker och de e ju inge bra =D d.s

2008-05-31 @ 16:09:38
Postat av: Jessie

Så du skippade CoMWeibulls oxå?

2008-06-01 @ 00:06:15
URL: http://sarakechi.blogg.se/
Postat av: Lillasyster,

Har min bror fått tag i någon cykel eller går han till Macken varje dag ?, :)

Hoppas allt är bra där nere. SKulle hälsa till dej från Familjen JOnsson och dom i igelstorp, <3 :)

Saknar dej bror <3 puss Love You !

2008-06-01 @ 14:23:21
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0