Har inte riktigt orkat..

Varit mkt med nya jobbet och sen fick jag wow av Fille. Så det blir ganska mkt spel faktiskt. Måste ju ta hand om min Bloodelf Paladin Stormscale ju. ;P

I övrigt så har jag verkligen helt slut på cash just nu. Det suger totalt. Speciellt när man inte har ngra cigg eller pengar till käk, öl lr annat viktigt man behöver för att överleva.


Ikväll så blir det lite bbq här i Landskrona. Vart e inte riktigt bestämt. Men det löser sig förhoppningsvis.

Ska försöka bättra mig men skrivande för er som är inne och läser ofta. Har en liten koll på vilka ni är men ni får gärna skriva en kommentar lite då och då.

Kram Joel

Kommentarer
Postat av: Jess

Hej du, har en lite fråga till dig. Jag behöver göra en header till läskbloggen men har ingen aning om hur man gör sådan! Du har möjligen inte tid över att hjälpa mig göra en?
Kram

2008-05-10 @ 18:00:50
URL: http://angeldust.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0