New and fresh...

... but not finished.

Kommer nog bli lite mer småfix med designen. Lite förnyelse på funktioner och sånt. Men det kommer sen. När jag orkar och har tid.

Annars så vill jag rekomendera en rolig film. Accepted hette den. Jag och Bjobb satt och glodde på den innan. Riktigt trevlig. Nu vill vi oxå göra som dom i filmen. Även om jag inte riktigt tror att det går tyvärr. Men man kunde ju hoppas lixom.



Men nu blir det nog lite wow tror jag. Ska försöka få upp min Paladin en lvl eller två. Samt kanske leka lite med min mage. Om jag inte sätter mig och spelar cs eller surfar porr. Får se vad som händer. Är fortfarande lite upprörd över slutet på one tree hill... *morr*

Kram

Kommentarer

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0