Tårarna rinner i tystnaden.

Sitter här och lyssnar på musik och låter smaken av salt träffa mina läppar. Var längesen jag släppte på det såhär. Och det var behövligt.

Förlåt Jocke för att jag la på som jag gjorde men jag fick panik när det blev bråk på festen. Borde inte ha gjort det jag vet. För du behövde mig mer än vad dom gjorde och då fanns jag inte där. FÖRLÅT!


Cobra Charlie - Skrik om du brinner!

Och om du någonsin hamnar i sån sits att du vill få ur dig tårar. Se Pay it forward. ("skicka vidare" på svenska)
Jag gråter ögonen ur mig till slutscenerna.

Hitta det på youtube. Glöm inte näsduken.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Sköter du disken kan jag dammsuga. Avskyr verkligen att diska, och då blir det inte bättre av att min familj envisas med att inte skaffa diskmaskin. :)

Du verkar ha haft en händelserik natt, starkt av dig att vara så "öppen" i bloggen.

2008-05-04 @ 10:20:03
URL: http://emeliebo.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack för din kommentar, rart. :) Ja ibland måste man verkligen släppa allt och bara få vara ledsen. Om man aldrig är ledsen så kan man ju aldrig bli glad igen. Hoppas det vänder iallafall.
Pay it forward är fin den. :)

2008-05-05 @ 01:34:37
URL: http://pancaakes.blogg.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0