Det händer inte mig...

men nu har det gjort det.

Något miffo har snott bilder på mig och sagt att det är han. Bra kille det där.
Dessutom så är det på en dejting sida. Så man börjar undra hur han ska förklara för den tjejen han lyckas få träffa att han inte alls ser ut som på bilderna.
" Nej jag ramlade under gräsklipparen och fick operera om mitt utseende"
" Jo det är jag. Dom är bara fixade i photoshop"
" Men om jag vänder mig åt det här hållet. Ser du inte att det är jag då? Nehe, då måste det vara att det är annan belysning här"

Hur som helst. Puckot är anmält till webmastern och jag kommer be om hans ip för en polisanmälan. Även om den inte kommer leda någonstans förmodligen så ska jag göra allt för att få reda på vem han är...



Nej nu blir det OTH säsong 6 avsnitt 9 (sändes måndag kväll i usa. :D )

Natten på er!

(och ni har blivit dåliga på att kommentera sen mitt uppehåll. skärpning)

Kommentarer
Postat av: Annarki

hahahahaha, det hände mig en gång oxå! en kompis hittade mig på top 10-listan på snyggast.se. Visste inte riktigt hur jag skulle reagera. :p

Men det är bra att du tar det seriöst, det är inte okej!

2008-11-05 @ 15:30:13
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Annarki

drömde om dig inatt! drömde att du och en kompis till mig strulade runt på en fest... vilket inte alls var okej för hon har sambo. fy på dig

2008-11-06 @ 14:33:32
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Sussie

HAHA! ;D

2008-11-08 @ 07:21:05
URL: http://smootie.blogg.se/
Postat av: Annarki

alla hjartans dag?! vet inte... hursa?

2008-11-10 @ 01:56:28
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaa!

jag kan inte sluta skratta, jag trodde bara sånt hände små fjortis brudar med blont hår och stora bröst. Men allt kan hända Joel ! :)<3

2009-06-24 @ 23:56:15
Postat av: Grodan

HAHA!! Kommer du inte ihåg vad vi fjorde med Tomas på campingen?? Sa att vi lagt in en kontaktannons för honom och att tre tjejer hade svarat. Breven skrev vi och bilderna var på tjejer från din klass....LOL!!

Han har bergis gjort för att hämnas.....SPOOKY!! Hehe

2009-07-01 @ 23:03:50

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0