En regnig tisdag.

Sånt tråkigt jävla pissväder ute. En riktigt sitta inne och glo på film kväll. Något som jag kanske kommer göra. Det får tiden utvisa om det blir så.

Annars så måste jag säga grattis via bloggen oxå till lillasyrran som fyllde 16 igår. Stor tjej nu. Bara 2 år kvar innan hon får göra mer än pussas med killar. Grattis. Hennes blogg hittar du HÄR 
 

Sån söt syrra va? :P

Vad mer?

Missar morgondagens handbollsmatch för att jag jobbar vilket suger men jag måste få in pengar. Hatar att vara pank. Måste få något positivt besked från någon av mina ansökningar snart. Jag menar jag har inte ens blivit kallad till intervju lixom. Och det känns skit. Jag vill arbeta, jag är duktig på att arbeta. Men jag får inte chansen. :S
Men det löser sig nog innan jag blir pensionär. Förhoppningsvis...

Nej Om man skulle ta och plocka upp lite här så det är fint ifall man får besök. :P

Kram på er. Och Obama vinner valet. LÄTT!

Kommentarer
Postat av: lillasyster,

du hittade inga fulare bildeer eller !, hehe störd .. men tack ändå brorsan :) <3 miss you

2008-11-05 @ 09:29:23
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0