Snart dags

att sätta sig på cykeln och dra till jobbet. 3:e natten av 5 inatt nu. Och det värsta är att jag inte alls har någon som helst motivation till det förrutom att jag lovat att jag skulle jobba. Annars skiter jag fullständigt i det. Och det känns som det håller på att sprida sig till andra delar av mitt liv oxå. Känslan av att jag inte orkar bry mig. Handbollen orkar jag inte bry mig om, känns inte som jag tillhör dom som är favoriterna som får spela även om man missar träningarna pga av jobb. Medans andra inte får. Men jag orkar inte bry mig om det längre. Ska ta tag i det när jag börjar känna att min axel känns bättre. Just nu är det ju sjukgymnast som gäller. Synd bara att mina tider där ligger runt 9 tiden dom dagarna jag har jobbat fram till 06 så man är rätt slut i kroppen när man ska börja träna. Men men det hjälper förhoppningsvis...

Sen när det gäller kärlek och sånt så har jag träffat en flicka som jag finner intressant och gärna umgås med men jag vet inte riktigt vad hon är ute efter för relation. Det känns mer och mer som det är vänskap hon är ute efter så jag får väl foga mig som vanligt och fortsätta med att vara sex och kärlekslös. Det är nästan ganska exakt 9 månader sen jag hade det "trevligt" sist. Och det känns inget bra. Inte för att man inte överlever utan sex men jag pratar om självförtroende då jag alltid sett sex som det ultimata sättet att få och ge bekräftelse. För just nu känner jag inte att jag duger, som pojkvän, löntagare eller något.

Och jag vet att mina bloggar har en tendens att bli ganska negativa och deppiga. Men det skiter jag i. Det är det jag har min blogg till. Att skriva av mig orden jag går och tänker på så att jag ska slippa springa med dom i huvet. Gillar du inte vad du läser så dra åt helvete. Jag pallar inte bry mig.!

Kommentarer
Postat av: Annarki

jaa, nytt inlagg! va bra. joelbiten, tank pa att det ar HOST och ganska normalt att inte orka gora nagonting. dessutom sa har du ju traffat nagon du verkar gilla. VAGA SATSA. puss!

2008-11-14 @ 20:48:05
URL: http://annad.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0