Jag vet jag borde blogga mera...

... men ibland känns det bara som att man ältar samma problem om och om igen...

Det är som jag kommenterade psykologhjälp.
(Jag vet att det kan göra underverk för vissa personer men jag är inte en av dom)

"Om jag står med fötterna i en lerpöl. Och någon kommer och ställer sig bredvid min lerpöl. Hjälper det då mig ur lerpölen att prata om min lerpöl?"

Sen att prata om hur jag hamnade i lerpölen är en helt annan sak. Men det samtalet är något man bör ha när man väl är ur pölen. Eller är det bara jag som tänker annorlunda?


Men nog om det. Ska försöka bättra mig och skriva ett inlägg per dag bara för att komma igång lixom. Något säger mig dessutom att min blogg kommer bli lite flitigare besökt inom det närmaste utav den anledningen att jag redan fått besökare här i samband av mitt jobb i tv programmet Bröllopsform som startar imorgon torsdag (vet att inlägget kan bli publicerat efter datumändringen).

Och dessutom då kommer jag att lägga in 3 bilder på det paret som är med i varje avsnitt här på bloggen. 3 bilder ni inte får se på tv. Så det blir lite exklusivt för min blogg only. :P
Självklart vill jag att ni då kommer med konstruktiv kritik eller bara en åsikt om dom.
Första bilderna kommer upp imorgon efter 22. Ska bara se till så jag kan komma åt internet hemma hos mor.

För jag åker uppåt landet imorgon. Upp till Lidköping och träffar vänner, familj och får lite paus från min gråa vardag.
Vilket kommer bli otroligt skönt. Sen att jag vet att det kommer bli riktigt mkt supa till helgen känns inte helt fel det heller.
Enda nackdelen med att åka upp är att jag missar hemmamatchen med handbollen på lördag. Efter 2 förluster så måste vi ta en vinst snart. Och jag vill vara delaktig i den händelsen. Men självklart skulle jag bli lika glad om den inträffade utan mig. Men ni förstår.

Ska ta en rökpaus och se om det är något mer jag vill skriva just nu medans jag ändå är på gång...


... tillbaka. Precis 00:00. Och jag blev inte så mkt smartare av min lilla paus. 
Funderar på att packa väskan jag ska ha med mig imorgon lite. Ska inte ha med mig så mkt upp. Mest underkläder och lite byxor. Har hur mkt kläder som helst uppe hos morsan. Som jag ändå måste gå igenom för att kolla vad som ska sparas och vad som ska slängas. Eftersom Mor och Roger flyttar i december. Iof så hoppas jag att jag vid det tillfället har löst min boende situation till något mer passande för mig. Även om jag trivs hos Bobba så vill jag ha mitt eget ställe. 
Med en katt...
Har tidigare varit lite anti husdjur och sånt men förnärvande öken på på tjej/relations fronten hade det varit otroligt trevligt med lite vilkorslös kärlek. Dessutom var jag hemma hos en kompis för ett par dagar sen ovh hans kattunge var så otroligt söt. Spann så fort man lyfte upp henne eller bara rörde vid henne. Var otroligt mysigt. Sen att se lekfullheten och nyfikenheten var på något sätt lyftande. Svårt att förklara i ord. Men ni som sett en kattunge jaga efter studsboll för att sedan titta på dig som för att säga: Kasta den igen då... Vet vad jag menar.

Nej packa lite, slänga på någon film. Sova så jag kommer upp i tid imorgon. Ska för säkerhetsskull smsa till mor och se om hon kan ringa och kolla så jag är uppe i tid. 

Natten på er.

Och Färjan. När du är i Sverige nästa gång måste vi ses. Miss U! 


Kommentarer
Postat av: Annarki

Det ska vi definitivt gora!!! Drogen och jag ar i Malmo kring nyar... ar du dar i trakterna tro? Annars befinner vi oss i Gotet kring jul och i Sthlm veckan efter nyar typ. Sedan har jag ingen aning om vart jag kommer vara iaf... Dubai? Australien? Alingsas? Baahhh...



Puss o Kram fran Farjan :)

2008-10-09 @ 17:02:22
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: mady

Kan hända att min katt ska ha ungar så hojtar kanske till då..

2008-10-14 @ 02:17:37
URL: http://kandykills.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0