Crea Diem Sine Metu , Carpe Diem Sine Dubio...

Jupps så är det. Och den texten funderar jag på att tatuera in. Inte för att jag har massa pengar över egentligen. Utan mer för att jag känner att jag behöver en liten spark i röven för att göra ngt åt mitt liv. Och texten betyder.


Crea Diem Sine Metu , Carpe Diem Sine Dubio
Skapa dagen utan fruktan, Fånga dagen utan tvivel.


Så den tänkte jag låta pryda mitt bröst. Ungefär som bilden här visar. (fejkat fram det i photoshop)




Men när det blir av vet jag inte. Vet ju redan om en hel del av mina utgifter för denna månad. Bobba ska ha 6000 (hyra+el+mat för denna/förra månaden) Handbollen ska ha 1000 kr i medlemsavgift plus att jag måste köpa nya handbollsskor. Jag behöver köpa lite kläder så som kalsonger, en skjorta,  lite strumpor (alla jag har är det hål i) samt lite vardagskläder typ. Iof har jag massvis med kläder i lidköping så det blir nog mest underkläder som inhandlas. Men jag skulle behöva ett par ordentliga vinter skor. Sen i övrig handling så behöver jag köpa en till extern hårddisk då den jag har är full. Massa musik och sånt på den. :P Dessutom vill jag betala tillbaka lite skulder till mina vänner som varit så snälla och lånat ut pengar och sånt till mig. Sen vet jag inte hur mkt pengar som blir kvar att leva, festa, och tatuera mig för lixom. Det märker vi.
Just det. Jag måste ju ha pengar för att åka upp till Mor och Roger i lidköping oxå. Har inte varit där sen i Maj så det är dags nu lixom. Festa där med vännerna och bara umgås lite.

Annars så är det väl rätt okej med mig. Lite värk i axeln och vänster tumme efter träningen idag. Hatar min axel att den ska krångla så. Hade ju ett jävligt bra skott innan den börja fucka ur. Borde gå och kolla upp den ordentligt samt fixa så ngn masserar bort alla knutor jag har i ryggen vid höger skulderblad. Men det går nog över innan jag gifter mig hoppas jag.

Nej nu blir det nog natten så jag orkar gå till arbetsförnedringen imorgon klockan 10.

C ya!

Kommentarer
Postat av: Annarki

Snyggt!!!

2008-09-24 @ 02:19:29
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: emily

jag kan massera bort dina knutar, eller jaa .. du har rätt många så de är inget man kan göra över en kväll .. men jag kan göra mitt bästa och göra så mkt vi orkar nån dag :) <3 miss you !

2008-09-25 @ 23:06:43
URL: http://longbent.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0