Hej igen..

Har faktiskt varit hemma sen i söndags men inte orkat skriva ngt vettigt då hela kroppen värkt från sviterna av handbollsmatcher.
Veckan i stockholm gick bra. Mer än så vill jag inte säga förrutom att jag kommer ladda upp bilder på vad jag fotat efter varje avsnitt som sänds i tv4. Tror det är okej att jag nämner att jag jobbade för Jarowskij och tv programmet bröllopsform som kommer sändas på tv4.

Direkt efter ena huvudstaden blev det en annan nämligen köpenhamn. Av planet, in i bilen, till hallen, in på toa och byta om, in i hallen, sitta på bänken i 2 min sen in och spela. Så det var lite körigt. Vi bättrade oss men förlorade den matchen. Och dom andra oxå. Men med tanke på att vi knappt var en avbytare så spelade vi riktigt bra. Kommer nog bli en bra och rolig säsong det här. Har du vägarna förbi landskrona på onsdag vid 1855 så spelar vi träningsmatch mot Rydebäck då. Kom in och hejja lite.

Annars så har ju äntligen säsong 6 av OTH börjat igen. Och dom blir bara bättre och bättre på cliffhangers. Ska inte avslöja för mkt då jag vet iaf en läsare som tittar som ligger lite efter med att kolla då hon vill ha svensk text.
Hur som helst så hittade jag en sida där det fanns ett test för att se vilken karaktär som stämmer mest överens med dig. Och som jag redan visste så är det Mouth för min del...

Take the quiz!

Nej nu ska jag nog ta och se till så det blir lite mat. Magen kurrar!
Kram kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mja jag vet inte riktigt.. Helt okej program men har aldrig fastnat för det riktigt ordentligt. :/

2008-09-10 @ 12:46:26
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Annarki

Ojojoj, jobb för Jarowskij! Det var inte illa!

2008-09-10 @ 15:54:35
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Annarki

Va? Vaddå? Foto?

2008-09-10 @ 17:18:59
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHA fan vad grymt. Gör det :D Let me know!

2008-09-13 @ 02:49:31
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0