Ja jag ska börja blogga igen...

... dessvärre är jag just nu i en liten jobbig fas när det gäller bostad. Så jag blir utan internet ett tag... Men så fort jag löst vart jag ska kalla mitt hem och fått mig ett internet så ska ni få se på bloggande. Lär ju skriva en hel del tankar och funderingar jag burit på länge och som jag vill få ut som bra texter. Sånnadär lite halvdjupa grejjer lixom.

Men för er som undrar vad som hänt sedan sist jag skrev.

Jag har skaffat flickvän. En underbara lite flicka (ja hon är 6 år yngre än mig vilket betyder att när jag var 18 var hon 12. Men nu är jag 26 och hon 20, och när jag är 44 är hon 38 så det är inget konstigt egentligen) Denise heter hon är precis vad jag behöver. Humor, fötterna på jorden, hög sexdrift och ett sätt att få mig att alltid se solsken oavsett väderlek när hon är vid min sida. Så jag är kär! :D

                                  
Denise mitt sötnot                Jag och Denise är ganska normala faktiskt...

På jobbet har jag fått ett vikariat fram till 27/8 enligt mitt kontrakt men enligt schemat sträcker det sig till vecka 41 alltså 11/9 så vi får se vad är rätt. Går det riktigt bra med att ha dubbelbemaning på natten finns chansen att det blir en fast tjänst. Så jävlar vad jag ska köra på merförsäljning..

Polaren jag bott hos nu i ett år har sagt till mig att jag ska vara ute nu på fredag. Så då ska jag flytta mina saker hem till en tjejkompis som snart ska flytta. Och jag ska ner och kolla om jag får ta över hennes lägenhet från 1/6 så då löser sig boende frågan...  Internet blir krångligare då jag har prick hos fogden men vi ska se om jag inte kan övertala min kära mor till att stå på den. Men först lägenhet. Sen internet. Inte tvärt om...

Är det något mer jag borde skriva med?


Ska svara på Färjans utmaning oxå.


1. Hur gammal är du om fem år? 30 år (men inne på mitt 31:a)
2. Vem var den sista du träffade? Folket på bussen hem från jobbet. (Vänner var det Linn)
3. Hur lång är du? 182 cm (iaf när jag mönstra för en halv evighet sen)
4. Vilken var den senaste film du såg? Waynes World 2 
5. Vem ringde du senast? Pappa. Glömde säga grattis när han fyllde år den 21:a så jag ringde igår 28:e och sjöng lite.
6. Ditt senaste sms och till vem? Inatt ngn gång till mitt sötnöt där jag skrev att det var okej att hon kom direkt till mig efter sitt jobb var slut.
7. Vad är helgens planer? Fredag jobb 14-2230. Kanske jobb lördag. och sen jobb söndag 16-20.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på mitt ärende. Men sms är bra skit... (halebop säger jag bara)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Sista helgen i mars då jag var hemma på dop. (gudfar och sånt vet du)
11. Vilken ögonfärg har du? gröna med gul snorring.
12. När vaknade du idag? idag eller sist jag vakna? Har jobbar natt så jag har inte vaknat än
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, sist jag bodde i skåne vakna jag mitt i natten av att det var något i köket som lät. Visade sig att det var en katt från grannen som gått längst taket in i min lägenhet. 4:e våning säger jag bara...
14. Vilken är din favoritplats? Många men med flickan i famnen duger det mesta.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tycker allt har sin charm men på jobbet halv 4 på morgonen är inte jättekul
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kärriärsmässigt så har jag gått upp mig i graderna. Är ngn form av chef. Var vet jag inte men förmodligen inom handel på ngt sätt. Annars är det nog i skåne. Förhoppningsvis med flickan min..
17. Vad skrämde dig som barn? Huvudlöse ryttaren och 10000 volts spöket. (dubbel avsnitt av scooby doo på vhs vi hyrde. Blev mörkrädd tack vare skiten.
18. Vem fick dig att skratta senast? Denise. Hennes hjärna är lika sjuk som min om inte värre ibland. :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, äger väl ca 40 talet typ. (skitsnyggt som tavlor. ska visa när jag får egen lya)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, men ska inhandla stationär när ekonomi tillåter.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken. Det enda sättet att sova. :D
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu 5. Men använder 3 typ
23. Hur många landskap har du bott i? Västergötland, Skåne, Västergötland, Värmland, Västergötland och skåne. (den ordningen.
24. Har du någon gång spytt på någon? Inte vad jag minns iaf. :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på tillfälle.Barfota ute på vintern är inte att föredra lixom. Och skor på stranden suger. Samt strumpor under sexakten blir knasigt.
26. Är du social? Ja, översocial typ. Har ett stort stort kontaktnät med vänner av varierande grader. Förlåt alla om jag inte är så bra på att höra av mig alltid...
27. Vilken är din favoritglass? Gammaldagsvanilj
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Fixa boende. Bli helt skuldfri. Köpa dator. Köpa andra teknikprylar. Resa ngn stans och sen spara.. 
29. Tycker du om kinamat? Gang pet gai från Lilla Thai expressen är beroende framkallande god. Ska bara våga prova den staraste varianten. Har det mellersta varianten just nu och den e ganska het. :P
30. Tycker du om kaffe? Ibland. Beror på tillfälle och tidpunkt. Men mjölk och 3 sockerbitar ska det vara.
31. Vad dricker du till frukost? Har oftast inte råd med frukost. Men vatten?
32. Sover du på någon särskild sida? Egentligen inte. Inte när jag e själv iaf. Med flickan sover jag med henne på armen. Oftast på högra armen.
33. Kan du spela poker? Nja. ibland och då oftast mindre än jag tror.
34. Tycker du om att mysa? Vem gillar inte mjukhud. Värme och mjuka kyssar?
35. Är du en beroendemänniska? Nja delvis. Finns saker jag är beroende av så ja. Men hatar att vara beroende av saker. Vill styra själv så att säga..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja en vacker dag så.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tillräcklig tyska för att göra mig förstådd. Samt kroppsspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag skada benet på jysk. Visst ja, ringa och kolla ärrets försäkring...
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på temperatur på havet. :P Men gäller det inte bara bara så Havet alla gånger!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Folk jag tycker om och tekniksaker. Samt pizza och alkohol.
42. Äger du dyra smycken? Nope.
43. Har du någon gång testat narkotika? Har hänt ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En cigg. Corner Mentol. (mentol är manligt det är ngt som bara äkta män tål) ((psst ordvits))
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många som förgyller mina dagar.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt äldsta ärr är aldre än mig. Fick det vid mitt kejsarnsitt. 2 cm stort på höger skinka.
47. Vad har du för ringsignal? Earthshaker - Say what. (http://www.youtube.com/watch?v=PTldGJNper0 2:04 in i låten)
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Jadå det finns i ngn låda i förrådet med mina andra saker.
50. Vart togs din profilbild? profilbild vart?.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja. Jobbar man på bensinstation så visst. :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope. (peppar pepper)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nikki Sixx - Heroin Diarys, innan dess The Dirt - Boken om Motley Crue.
54. Läser du dagstidningen? Ja på jobbet om jag jobbar natt. Annars tar jag en metro om jag ser ngn på stan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Bra låt så håller jag ratten med benet och dansar med armarna.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 94.5 lugna favoriter. Alltid på när jag jobbar! Annars min egen radiokanal! :P
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Reg nr på bil som tanka på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? När jag blev gudfar på min styvsysterdotter Emilia
60. Vilka personer utmanar du: Den som känner sig manad...

Kommentarer
Postat av: Annarki

åååå va roligt för dig att du verkar må så bra, hjärtegrynet! söt tjej, jobb, snart lägenhet (hoppas!)... miss you tons & tons! p & k

2009-04-29 @ 20:02:05
URL: http://annad.blogg.se/

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0