Jag hade glömt...

... hur det kändes att ligga intrasslad i någons armar och bara existera. Bara ligga där som om man är 2 pusselbitar som passar bra ihop. Bara känna någons varma hud mot sin egen och hur läpparna alltid hittar varandra i mörkret. Stänga in sig i en bubbla där blickar säger hela meningar och varje sekund känns som flera minuter.

Gillar känslan i kroppen av samhörighet. Sen vart det tar vägen med flickan som jag delat säng och tid med dom senaste dagarna, det vet jag inte. Men man får ta en dag i taget. Och bara njuta av mjuk hud, varma kyssar och att ligga sked.


Btw så vann vi matchen idag på handbollen. Fick ett par smällar varav den mot magen är den som gör mig lite orolig. Då det fortfarande värker lite smått och hela magen känns olustig på något sätt. Men men får se hur det känns senare lr imorgon.

Nu ska jag iväg och ta en öl och fira vinsten med lite vänner. Sen vart jag sover ikväll märker vi. ;)

Puss i ljumsken.. :P

Kommentarer
Postat av: Annarki

åh, mys på!

2009-02-06 @ 11:54:48
Postat av: södermalmspojken

a men lixom typ vad?!

här sitter man och dricker skumpa på white room och så får man ett jävla samtal av nån emojoel från skövde. Hur fan tror du man känner sig typ? jag tänker skära mig själv lite och det är ditt fel.

pussN från södermalmspojken.

2009-02-12 @ 20:50:03
URL: http://www.östermalm.se
Postat av: södermalmspojken

a men lixom typ vad?!

här sitter man och dricker skumpa på white room och så får man ett jävla samtal av nån emojoel från skövde. Hur fan tror du man känner sig typ? jag tänker skära mig själv lite och det är ditt fel.

pussN från södermalmspojken.

2009-02-12 @ 20:51:35
URL: http://www.östermalm.se
Postat av: lilla syster,

Börjat blogga igen, men tog bort den förra .. :) bara så du vet .. men de verkar som du har gett upp bloggen du med?

2009-03-01 @ 19:19:09
URL: http://fulltupp.blogg.se/
Postat av: egoina

asballt

2009-03-03 @ 21:01:59
URL: http://egoinas.se

Välkommen att skriva ner en kommentar, tanke, eller fråga:

Vem där?:
Spara personuppgifter?

Email?: (publiceras ej)

Webadress?:

Skriv i den vita rutan:

Trackback
RSS 2.0